meer zien
meer weten
meer betekenen
Wij zijn toegewijde onderzoekexperts die jouw organisatie insights bieden voor groei en impact
Krijg advies van één van onze experts
meer zien
meer weten
meer betekenen
Wij zijn toegewijde onderzoekexperts die jouw organisatie insights bieden voor groei en impact
Krijg advies van één van onze experts
Onze expertises:
-
1. Arbeidsmarkt
-
2. Branding en communicatie
-
3. Data en Analytics
-
4. Diversiteit en Inclusie
-
5. Doelgroepdenken
-
6. Duurzaamheid
-
7. Gedragsbeïnvloeding
-
8. Gezondheid en vitaliteit
-
9. Innovatie
-
10. Internationaal Marktonderzoek
-
11. Neuro
-
12. Reputatie
Korting op de zorgpremie voor mensen met een gezonde leefstijl, hoe denken Nederlanders erover?
Talia Cohen Rodrigues
25 april 2024
Korting op de zorgpremie voor mensen met een gezonde leefstijl, hoe denken Nederlanders erover?
Talia Cohen Rodrigues
25 april 2024
Kosmopolieten (18%)
Kritische wereldburgers die postmoderne waarden als ontplooien en beleven integreren met moderne waarden als succes, materialisme en genieten
Nieuwe conservatieven (8%)
De liberaal-conservatieve maatschappelijke bovenlaag die technologische ontwikkeling omarmt, maar terughoudend staat tegenover sociale en culturele vernieuwing.
Traditionele burgerij (8%)
De moralistische, plichtsgetrouwe en op de status-quo gerichte burgerij die vasthoudt aan tradities en materiële bezittingen.
Moderne burgerij (21%)
De conformistische, statusgevoelige burgerij die het evenwicht zoekt tussen traditie en moderne waarden als consumeren en genieten.
Impulsieve individualisten (13%)
De spontane consument die in de eerste plaats streeft naar een plezierig en comfortabel leven.
Opwaarts mobielen (12%)
De carrièregerichte individualisten met een uitgesproken fascinatie voor sociale status, nieuwe technologie, risico en spanning.
Postmaterialisten (11%)
De maatschappijkritische idealisten die zichzelf willen ontplooien, stelling nemen tegen sociaal onrecht en opkomen voor het milieu.
Postmoderne hedonisten (9%)
De pioniers van de beleveniscultuur, waarin experiment en het breken met morele en sociale conventies doelen op zichzelf zijn geworden.
Krijg een unieke inkijk in jouw doelgroep met ons waarden-
en leefstijlonderzoek
en leefstijlonderzoek
Hoe kan jouw organisatie de marketing- en communicatiestrategie zo nauwkeurig mogelijk aansluiten op de leefwereld van jouw specifieke doelgroep? Om die wereld te achterhalen heeft Motivaction zijn unieke waarden- en leefstijlonderzoek Mentality ™ ontwikkeld.
Wij helpen onze klanten groeien en
meer impact te realiseren door inzicht
te geven in wat hun doelgroep drijft.
meer impact te realiseren door inzicht
te geven in wat hun doelgroep drijft.
Ontdek wat wij voor
onze klanten betekenen
onze klanten betekenen
Sparkey test de de nieuwe werkgeverscampagne van Alliander
Inzicht in kracht en werking van campagne
Inzicht in de benodigde aanpassingen
Onderzoek naar gebruik witgoed voor Milieu Centraal
Handvatten voor kwantitatief vervolgonderzoek
Inzicht in gebruik witgoedapparaten
De sweet spot van werkgever Schiphol Group
Inzicht in- en externe werkgeversimago
EVP en input voor arbeidsmarktcampagne
Mentality webdesignadvies voor Apeldoorn Partners
Strategisch fundament voor website en merk
Kosten- en tijdbesparing nieuwe website